Geplaatst in Blog

Winterrrrrrr!

Het is nu pas winter geworden! Het is nu pas echt koud geworden en er licht overal rijp. Super mooi! Maar hoe houd je jezelf ‘warm’? Met deze tips hoop ik dat jij de winter goed doorkomt.

Er zijn voor mij echt dingen die typisch voor de winter zijn. Ze helpen je ook om jezelf ‘warm’ te houden!

  1. Warme chocolademelk. Het lekkerst met een beetje slagroom                                           en mini marshmallows!
  2. Lekkere, dikke, warme sokken
  3. Fleecedeken
  4. Kerst of sinterklaas films
  5. Gezellig samen met familie, spelletjes! ❤
  6. Winter haken of breien. Amigurumi! Als je niet weet wat het is: Amigurumi Het is een bepaald iets van haken, waarbij je kleine poppetjes maakt.
  7. Lekker bloggen, of vloggen natuurlijk ;D
  8. Lezen in bed of op de bank
  9. Bakken/koken, voor jezelf, of als cadeautje. Is ook leuk!
  10. Kerstboom versieren
  11. Een aardigheidje voor andere mensen kopen.

Zo zijn er nog honderd dingen die je kunt doen in de wintermaanden. Veel plezier en veel gezelligheid!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

