Geplaatst in Recepten

Water

Soms is water misschien een beetje saai, maar je kunt het wel lekkerder maken!

Je hebt nodig:

  • Een kan
  • Kaasschaaf (bij komkommer)
  • Mesje
  • Plank

De ingrediënten kun je zelf bedenken. Het moet wel groente of fruit zijn 😉

Pak een kan. Neem het fruit (of groente) dat je lekker vindt en doe het in de kan. Als het nodig is, moet je het even snijden. Vul de kan met water, laat het fruit of groente een uurtje in het water trekken. Dan is het het allerlekkerst! Als je wilt kun je het eventjes in de koelkast zetten of er ijsblokjes in doen.

Ik heb een paar combinaties die je in water kunt doen.

  • Watermeloen, je kunt deze in driehoekjes, schijfjes, snijden.
  • Komkommer-citroen, snijd de citroen in schijfjes en je kunt de komkommer aan de zijkant in lange schijfjes snijden met een kaasschaaf.
  • Citroen
  • Basilicum, dit klinkt misschien niet zo lekker, maar je kunt kruiden ook uitproberen. Ik vond basilicum zelf best wel lekker.
  • Mint

Je kunt eindeloos veel dingen bedenken. Drink smakelijk!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

