Geplaatst in Overig

Aankondiging Halloween party!

Hoi,

er wordt deze vrijdag, 28 oktober, in mijn dansschool een Halloween party gehouden! Er komen niet alleen mensen van dansen, maar iedereen mag komen.

Afbeeldingsresultaat voor halloween 2016

Entree= gratis.

Dress to impress!! (Er is een prijs te winnen)

Tijd: 20:00 tot 23:00 is tot 16 jaar, tot 12 jaar is van 18:00 tot 20:00.

Adres: Stuartweg 25, Vianen.

Ik hoop dat iemand van jullie komt!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

