Geplaatst in Blog

Brunchen!!!

Hoi, ben ik weer! Gister ( zondag ) ging ik brunchen met de familie van mijn oma, (zij is er niet meer) voor haar. Vorig jaar hebben we dit ook gedaan. Ik had best wel zin om weer naar de familie van mijn oma te gaan, het is er altijd gezellig.

Ik vond het best leuk ( en lekker). Ik had hakken aan onder mijn jurk, omdat het een brunch was. Toen deden we een wedstrijdje wie het eerste bovenop de uitkijktoren was. Ik kwam natuurlijk als laatste:)))). Er waren geen tredes, het was glad, echt moeilijk om dan naar boven, en vooral naar beneden te rennen! Het was best leuk, maar mijn voeten deden erna wel een beetje pijn;). Jammer genoeg kon ik niet meer naar de open dag van mijn dansschool, ik had veel te veel huiswerk. ’s Avonds hebben we lekker naar ‘Heel Holland bakt’ gekeken. Het was super gezellig! Mam, pap, Sanne, super bedankt voor de lekkere brunch. Love you!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

