Geplaatst in Blog

Zaterdag 17 september

Hoi! Vandaag is een top dag! Vanochtend moest ik om zeven uur opstaan (Minder leuk 😉 ). Ik moest namelijk om kwart over acht bij de velden zijn om te dansen voor de introductie van de nationale sportweek. Ik heb de dans 4 keer gedaan, en het was best leuk. Het was gelukkig niet vervelend om het zo vaak te doen. Het was ook heel erg gezellig met de andere meiden. Helaas heb ik is filmpje gedraaid, dus als je het wilt zien moet je het even zeggen, dan moet je wel schuin kijken ;). Gelukkig wel wat foto’s, mijn moeder maakt er altijd megaveel, dus ik heb er een paar uitgekozen. Toen we klaar waren kreeg ik een gift cart van 7,50 (waar is het euroteken?!) gekregen voor de H&M!!!! Echt tof! Ik vond het echt superrrrrrr! Meiden, het was top! Het was een fantastische dag. Ook bedankt Nina!

Xxx Vera

 

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

