Geplaatst in Blog

Dancing

Hoi, ben ik weer!

Jullie weten het waarschijnlijk nog niet, maar ik zit op dansen bij Sylvia’s Jazz. Ik doe een aantal verschillende dansen, maar morgen ga ik streetdancen. Ik ga optreden voor het NOC*NSF, de sportweek. Ik moet 4 keer bij de sportvelden hetzelfde dansje doen. Lijkt me saai, om een zelfde dansje een paar keer te doen, maar dit is zo’n leuke dans! Ik heb dus best wel zin in morgen, en ik moet zo meteen oefenen. We doen de dans ook een stukje met basketballen, en we moeten het op het gras doen! Ik denk niet dat het werkt, maar dat zien we wel weer. Mijn avond wordt super! Laat me eens weten hoe jouw vrijdagavond eruit ziet!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

Geef een reactie

