Geplaatst in Overig

15 manieren om het weekend te vieren

Mijn avond was dus sporten en dan TV kijken, maar hoe vieren andere mensen het weekend?

  1. TV kijken
  2. TV kijken met chips, nootjes of popcorn (Zie: Hoe maak je popcorn?)
  3. Film kijken met chips, nootjes of popcorn
  4. Netflixen
  5. Shoppen
  6. Uitgaan
  7. Sporten
  8. Luieren op de bank
  9. Vroeg slapen
  10. Sleepover!!!!
  11. Partyen
  12. Koken / bakken

20160428_185832

13. Leren/huiswerk

14. Lekker in bad met een maskertje;)

15. Bloggen

Dit waren alle manieren die ik kon bedenken! Wat doe jij het meest? En weet jij misschien nog een manier? Laat het even weten in de reacties!

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

6 gedachten over “15 manieren om het weekend te vieren

Geef een reactie

