Geplaatst in Overig

Hey people!

Hey!

Ik ben Vera, welkom op mijn blog!

Ik ben 13 jaar, en zit op het Anna van Rijn college. Ik vind het best wel leuk op school, en een vriendin van mij heeft ook een blog. Als ik de link van haar site heb, laat ik het weten. Aldus: zij heeft me geïnspireerd, en zo kom ik aan dit blog. Ik woon samen met mijn moeder, vader en twee zussen. En een vogel: Croky. Ik hoop dat jullie dit een leuk blog vinden.

Xxx Vera

Auteur:

Hoi, ik ben Vera. Ik woon samen met mijn moeder, vader, tweelingzus (Talja) en grote zus (Sanne).

2 gedachten over “Hey people!

Geef een reactie

